La Super Bowl és un dels esdeveniments esportius més esperats i seguits de l'any, però l'actuació de la mitja part s'ha convertit en el centre de totes les mirades, tant per l'espectacularitat del show (una qualitat innata dels americans), com per l'exclusivitat i l'expectació que es genera cada any al voltant de l'artista que hi actua. En aquesta edició número 57, , l'artista ha estat Rihanna i l'actuació ha estat, com no podia ser d'altra manera... ESPECTACULAR. Rihanna ha complert les expectatives tant a nivell de show com pel llistat de cançons escollides; en total 12 cançons en 13 minuts. 12 hits que han fet ballar tots els presents i que ha deixat a tothom bocabadat en veure la cantant de Barbados ballant, embarassada, damunt una plataforma suspesa a l'aire. A més, prop de 100 ballarins l'han acompanyat al llarg de l'espectacle perfectament sincronitzat que segurament ens quedarà en el record com . En els 13 minuts que ha durat l'actuació han sonat autèntics himnes; les 12 cançons han estat èxits de la seva carrera, tot i que un dels fets que ha sorprès més és que finalment l'actuació ha estat 100% en solitari. En el seu moment van sorgir diversos rumors de , però Rihanna no ha necessitat a ningú per deixar l'actuació a dalt de tot i s'ha convertit en la 3a dona en actuar sola a la Super Bowl . Les dues anteriors van ser Diana Ross l'any 1996 i Lady Gaga el 2017. Aquí us deixem el llistat de les cançons que ha interpretat Rihanna i el minutatge del . (0:19) BBHMM (1:31) Where Have You Been? (2:24) Only Girl (In the World) (2:55) We Found Love (4:18) Rude Boy (4:55) Work (5:40) Wild Thoughts (6:44) Pour It Up (8:11) All of the Lights (9:30) Run This Town (10:27) Umbrella (11:26) Diamonds La resposta no és senzilla. En principi els artistes no cobren per actuar a la mitja part de la Super Bowl, però tal i com explica Joseph Pompliano (emprenedor i inversor americà, fundador del butlletí de notícies 'Huddle Up'), l'organització de l'esdeveniment va arribar a un acord amb Apple Music de 50M de dòlars per patrocinar l'espectacle. D'aquests 50M, entre 10 i 15M anirien a l'artista amb la finalitat d'invertir-los en la producció del show : entre 2.000 i 3.000 treballadors a mitja jornada, el disseny i la construcció de l'escenari, personal de seguretat, ballarins, campanyes de publicitat... Per altra banda, es comenta que el màxim benefici que n'extreu l'artista és de tot allò que li genera actuar durant aquests 13 minuts. Hem de tenir en compte que els anunciants de la mitja part de la Super Bowl paguen 7.000.000 de dòlars per un anunci de 30 segons... En aquest cas a Rihanna se li atorguen 13 minuts "gratuïts". I les dades dels espectacles anteriors no menteixen: - Justin Timberlake va experimentar un creixement del 532% en el consum de la seva música després de la seva actuació. - El caché de Travis Scott va passar de 500 mil dòlars a 1M per actuació. - Jennifer Lopez i Shakira van guanyar 3M de seguidors a les seves xarxes socials. - The Weeknd va vendre 1.000.000 d'entrades en una setmana després de l'actuació a l'edició 55. És evident que Rihanna ha passat a estar en boca de tothom deseprés del show i que aquesta actuació farà que les escoltes de les seves cançons es disparin. A més, en un moment de l'actuació ha tret un producte de maquillatge de la seva pròpia marca, segurament la millor promoció que n'hagi pogut fer des del llançament de Fenty Beauty.