Després de l'èxit Flaixbac "Guapíssima", Banda Neon presenta "El Ventilador", una nova col·laboració amb Buhos i Mon DJ que és el New Music Friday de Flaixbac. La cançó arriba amb una producció fresca, enganxosa i carregada d'energia, perfecta per donar el tret de sortida a l'estiu. El tema parla d'un desamor des d'una perspectiva optimista i despreocupada. Amb un ritme contagiós i una actitud positiva, "El Ventilador" convida a deixar enrere els mals moments i gaudir del present. La col·laboració també neix de l'amistat entre Guillem Solé, cantant de Buhos, i Sergi Bagó, veu de Banda Neon. A més, Buhos ja va competir amb força l'estiu passat per convertir "No és Miami" en una de les cançons de l'estiu i, ara, amb el toc característic de Mon DJ, "El Ventilador" té tots els números per repetir la jugada aquest 2026.
Després de l'èxit Flaixbac "Guapíssima", Banda Neon presenta "El Ventilador", una nova col·laboració amb Buhos i Mon DJ que és el New Music Friday de Flaixbac. La cançó arriba amb una producció fresca, enganxosa i carregada d'energia, perfecta per donar el tret de sortida a l'estiu. El tema parla d'un desamor des d'una perspectiva optimista i despreocupada. Amb un ritme contagiós i una actitud positiva, "El Ventilador" convida a deixar enrere els mals moments i gaudir del present. La col·laboració també neix de l'amistat entre Guillem Solé, cantant de Buhos, i Sergi Bagó, veu de Banda Neon. A més, Buhos ja va competir amb força l'estiu passat per convertir "No és Miami" en una de les cançons de l'estiu i, ara, amb el toc característic de Mon DJ, "El Ventilador" té tots els números per repetir la jugada aquest 2026.