Els Amics de les Arts han avançat les primeres tres cançons del disc “ 20 anys d’Amics ”. Es tracta d’un nou àlbum que recopilarà les vint cançons més estimades de la banda , actualitzades al costat d’una vintena d’artistes amb motiu de la celebració del vintè aniversari d’ Els Amics de les Arts . El disc complet es publicarà el mes d’abril de 2025 , però el grup anirà avançant alguns temes a poc a poc. Avui, ha estat el primer avançament de l’àlbum i les cançons escollides són “ 4-3-3 ", amb The Tyets ; “ Citant Mercè Rodoreda ”, amb Judit Neddermann ; i “ Ja no ens passa ”, amb La Pegatina . Els tres grups són un clar exemple de la varietat d’estils i generacions que caracteritza aquest nou projecte. En la col·laboració amb The Tyets , a més, han llançat un videoclip que es va gravar al camp de la UE Sant Andreu, barri on Els Amics de les Arts estan molt vinculats i on tenen el seu local d’assaig. Per celebrar el seu vintè aniversari, Els Amics de les Arts també faran un únic concert a Catalunya . Serà el 25 de juliol de 2025 al Poble Espanyol de Barcelona, en el marc del Guitar Festival. El concert va exhaurir més de 6.000 localitats en només tres hores.
Els Amics de les Arts han avançat les primeres tres cançons del disc “ 20 anys d’Amics ”. Es tracta d’un nou àlbum que recopilarà les vint cançons més estimades de la banda , actualitzades al costat d’una vintena d’artistes amb motiu de la celebració del vintè aniversari d’ Els Amics de les Arts . El disc complet es publicarà el mes d’abril de 2025 , però el grup anirà avançant alguns temes a poc a poc. Avui, ha estat el primer avançament de l’àlbum i les cançons escollides són “ 4-3-3 ", amb The Tyets ; “ Citant Mercè Rodoreda ”, amb Judit Neddermann ; i “ Ja no ens passa ”, amb La Pegatina . Els tres grups són un clar exemple de la varietat d’estils i generacions que caracteritza aquest nou projecte. En la col·laboració amb The Tyets , a més, han llançat un videoclip que es va gravar al camp de la UE Sant Andreu, barri on Els Amics de les Arts estan molt vinculats i on tenen el seu local d’assaig. Per celebrar el seu vintè aniversari, Els Amics de les Arts també faran un únic concert a Catalunya . Serà el 25 de juliol de 2025 al Poble Espanyol de Barcelona, en el marc del Guitar Festival. El concert va exhaurir més de 6.000 localitats en només tres hores.