Rosalía ha tornat a casa amb l’arribada de la seva gira al Palau Sant Jordi de Barcelona. L'expectació era màxima, i l’artista catalana no ha decebut els seus seguidors. Aquest ha estat el primer dels quatre concerts que té programats a la capital catalana. Durant dues hores, Rosalía ha sorprès el públic amb un concert emotiu, ambiciós i divertit. “Avui el cor m’anava a mil perquè estic cantant a la meva ciutat”, ha confessat Rosalía en diversos moments de l’espectacle, emocionada i amb llàgrimes als ulls. Un concert que, com tots els de la gira, ha estat dividit en quatre parts i ha començat amb la sortida de la cantant d’una caixa després de l’entrada de l’Heritage Orchestra, al centre de la pista. La primera cançó a sonar ha estat “Sexo, violencia y llantas”, projectada amb subtítols en català, un tret diferencial que Rosalía ha volgut fer als seus concerts de Barcelona. A partir d’aquest moment, la cantant catalana ha començat a desplegar tot el seu univers: passant per l’energia de “Saoko” o “Despechá”, moments flamencs o electrònics, i regalant al públic un dels moments de la nit. Abans d’interpretar “Sauvignon Blanc”, Rosalía ha convidat un dels seus amics del Taller de Músics, amb qui han pres una copa de vi. “M’agrada el Sauvignon Blanc, però... i un Penedès?”, ha dit la cantant, protagonitzant una de les escenes que l’ha apropat molt més al seu públic. Un altre instant molt emotiu del concert ha arribat quan Rosalía ha aturat l’espectacle per declarar el seu amor a la ciutat: “Barcelona, t’estimo amb bogeria. Cantar per la teva ciutat és el més gratificant, però també el que més imposa”. En aquest moment, la cantant ha volgut remarcar la importància de Barcelona en la seva carrera i en tot el seu camí recorregut fins a arribar a ser una de les artistes més importants del panorama musical. Com era d’esperar, en aquest concert també ha tornat el ja icònic confessionari previ a “La Perla” i, en aquest cas, la protagonista ha sigut l’actriu Yolanda Ramos, que, amb el seu toc d’humor, ha explicat una història personal amb moral inclosa. Finalment, el concert ha tancat amb “Magnolias”, un espai íntim i sensible que ha posat el punt final a la primera nit de concerts a Barcelona. Rosalía tornarà a actuar i fer del Palau Sant Jordi el seu temple aquest 15, 17 i 18 d’abril.
Rosalía ha tornat a casa amb l’arribada de la seva gira al Palau Sant Jordi de Barcelona. L'expectació era màxima, i l’artista catalana no ha decebut els seus seguidors. Aquest ha estat el primer dels quatre concerts que té programats a la capital catalana. Durant dues hores, Rosalía ha sorprès el públic amb un concert emotiu, ambiciós i divertit. “Avui el cor m’anava a mil perquè estic cantant a la meva ciutat”, ha confessat Rosalía en diversos moments de l’espectacle, emocionada i amb llàgrimes als ulls. Un concert que, com tots els de la gira, ha estat dividit en quatre parts i ha començat amb la sortida de la cantant d’una caixa després de l’entrada de l’Heritage Orchestra, al centre de la pista. La primera cançó a sonar ha estat “Sexo, violencia y llantas”, projectada amb subtítols en català, un tret diferencial que Rosalía ha volgut fer als seus concerts de Barcelona. A partir d’aquest moment, la cantant catalana ha començat a desplegar tot el seu univers: passant per l’energia de “Saoko” o “Despechá”, moments flamencs o electrònics, i regalant al públic un dels moments de la nit. Abans d’interpretar “Sauvignon Blanc”, Rosalía ha convidat un dels seus amics del Taller de Músics, amb qui han pres una copa de vi. “M’agrada el Sauvignon Blanc, però... i un Penedès?”, ha dit la cantant, protagonitzant una de les escenes que l’ha apropat molt més al seu públic. Un altre instant molt emotiu del concert ha arribat quan Rosalía ha aturat l’espectacle per declarar el seu amor a la ciutat: “Barcelona, t’estimo amb bogeria. Cantar per la teva ciutat és el més gratificant, però també el que més imposa”. En aquest moment, la cantant ha volgut remarcar la importància de Barcelona en la seva carrera i en tot el seu camí recorregut fins a arribar a ser una de les artistes més importants del panorama musical. Com era d’esperar, en aquest concert també ha tornat el ja icònic confessionari previ a “La Perla” i, en aquest cas, la protagonista ha sigut l’actriu Yolanda Ramos, que, amb el seu toc d’humor, ha explicat una història personal amb moral inclosa. Finalment, el concert ha tancat amb “Magnolias”, un espai íntim i sensible que ha posat el punt final a la primera nit de concerts a Barcelona. Rosalía tornarà a actuar i fer del Palau Sant Jordi el seu temple aquest 15, 17 i 18 d’abril.