The Tyets ja tenen banda sonora per a aquest estiu. El duet maresmenc ha publicat "Era això!", un nou senzill que parla de gaudir de les petites coses i de passar temps amb la gent que estimes. Després d'explorar nous camins amb "Cafè pels més cafeteros", Xavier Coca i Oriol de Ramon tornen a un so més orgànic. Guitarres, aire mediterrani i una cançó que convida a baixar el ritme i viure el moment. El missatge queda clar des de la tornada. "Sempre volem massa i necessitem poc" és la frase que resumeix l'esperit del tema. Una invitació a valorar els plans senzills: una taula llarga, els amics de sempre, una conversa fins tard o un capvespre d'estiu. A més, "Era això!" també arriba amb un videoclip ple de paisatges mediterranis i una estètica que recorda els anuncis d'estiu més icònics. Aquest nou tema començarà a sonar ben aviat als concerts de The Tyets, que aquest estiu passaran per alguns dels principals festivals del país, com el Festiuet o l'Empordà Music Festival, entre moltes altres dates. El grup espera repetir l'impacte de "Tàndem", un dels grans èxits de l'estiu passat, que va arribar al número 1 de La Llista de Flaixbac i es va convertir en una de les cançons imprescindibles de l'estiu.
The Tyets ja tenen banda sonora per a aquest estiu. El duet maresmenc ha publicat "Era això!", un nou senzill que parla de gaudir de les petites coses i de passar temps amb la gent que estimes. Després d'explorar nous camins amb "Cafè pels més cafeteros", Xavier Coca i Oriol de Ramon tornen a un so més orgànic. Guitarres, aire mediterrani i una cançó que convida a baixar el ritme i viure el moment. El missatge queda clar des de la tornada. "Sempre volem massa i necessitem poc" és la frase que resumeix l'esperit del tema. Una invitació a valorar els plans senzills: una taula llarga, els amics de sempre, una conversa fins tard o un capvespre d'estiu. A més, "Era això!" també arriba amb un videoclip ple de paisatges mediterranis i una estètica que recorda els anuncis d'estiu més icònics. Aquest nou tema començarà a sonar ben aviat als concerts de The Tyets, que aquest estiu passaran per alguns dels principals festivals del país, com el Festiuet o l'Empordà Music Festival, entre moltes altres dates. El grup espera repetir l'impacte de "Tàndem", un dels grans èxits de l'estiu passat, que va arribar al número 1 de La Llista de Flaixbac i es va convertir en una de les cançons imprescindibles de l'estiu.