Billie Eilish fa un temps que guarda un silenci musical que sembla que s'acabarà ben aviat. Recentment, han aparegut a diverses ciutats d'arreu del món una sèrie de cartells publicitaris que semblen promocionar el pròxim àlbum de l'artista estatunidenca. Segons els missatges i imatges que han corregut per les xarxes socials, els cartells no inclouen el nom de la creadora d' èxits Flaixbac com " Bad Guy ", però sí que destaquen per les diverses frases amb possibles parts de les lletres de cançons que plantegen preguntes com "Vaig travessar la línia?" O "Saps doblegar-te?" i declaracions com "Intento viure en blanc i negre" o "Ella és el far, jo soc el cérvol", un fet que ha provocat un gran rebombori a les xarxes socials. L'altre punt a destacar i que fan pensar que Billie Eilish és qui està darrere d'aquesta iniciativa és el símbol que l'ha acompanyat en diversos moments de la seva carrera musical i que es coneix com a " blohsh ", una figura humana sense gènere, inclinada cap a l'esquerra. Els cartells comparteixen una tonalitat molt determinada de blau, que ara es pot veure també a la imatge de perfil i de fons de les xarxes socials de l'artista. Així doncs, tot sembla indicar que després d'una intensa temporada de premis promocionant " What Was I Made For? ", ara ja s'han centrat en la publicació del seu nou disc. De fet, el darrer àlbum de Eilish, " Happily Ever After ", va ser llançat el juliol de 2021. En les seves últimes declaracions, Eilish va revelar a finals de febrer que el seu nou àlbum ja està masteritzat i això va fer pensar que el seu llançament podria estar a prop. Tant ella com el seu germà i productor Finneas han explicat en entrevistes anteriors que el procés d'escriptura de "What Was I Made For?" els ha ajudat a superar un bloqueig creatiu en la preparació del seu tercer àlbum d'estudi.