El Barça ha presentat aquest matí, la samarreta que els jugadors que entrena Xavi Hernàndez , lluiran aquest diumenge al 'Clàssic'. Tal i com es va anunciar en el seu moment en l'acord de patrocini entre el club i la plataforma, en algunes ocasions comptades, el conjunt blaugrana podria canviar el logo habitual d' Spotify , pel d'algun artista musical. I en aquesta primera ocasió, l'equipació del Barça lluirà el logotip (un mussol) de Drake , per ser el primer artista en arribar als 50.000 milions de reproduccions a Spotify. Amb aquestes paraules el club ha transmès l'importància d'unir la música amb el futbol: "Un dels eixos clau de l'aliança entre l'FC Barcelona i Spotify és unir el futbol i la música per a connectar així amb noves audiències a tot el món. Ara, per a acostar aquests dos àmbits que comparteixen la seva capacitat d'unir a les persones i despertar les emocions dels fans, el primer equip de futbol masculí saltarà al terreny de joc al Clàssic del diumenge, amb una samarreta que, per primera vegada, no lluirà en el frontal el logo del seu partner principal, sinó l'emblema d'un artista de renom internacional: el cantant i compositor Drake, guanyador de 4 premis Grammy i el primer a aconseguir els 50.000 milions de reproduccions en Spotify". Podeu ampliar la informació . Un partit que podreu seguir en directe al ' ' de Flaixbac , a partir de les 15:45h del diumenge, a través de la FM, per internet, amb la nostra app, i també a El Clàssic es viu a Flaixbac amb el patrocini d'Estrella Damm i la Xarxa Ford de Catalunya. Seguiu el partit amb en Carles Pérez , en Jordi Plans , en Marc Casanovas , en Marc Frigola , i l' Oriol Dalmau!