Als seus 23 anys, Manuel Turizo és una autèntica icona al seu país i a pràcticament mig món. El colombià és un ídol després d'haver-se fet un lloc al panorama musical amb 'La Bachata' . Un èxit que sona a Flaixbac des de fa un bon grapat de setmanes, i que ha aconseguit superar els 200 milions de reproduccions a Youtube , i no és per menys. Una proposta que formarà part del disc 'Dos Mil' , que coincideix precisament en l'any que va néixer el cantant, la cançó ha tingut una molt bona acollida, i és que de fet, per ell, tot aquest món de la música, és relativament nou com va reconèixer a 'El Hormiguero': "Cuando empecé, no tenía ni idea de cómo era la indústria de la música. Escribía canciones y memorizaba las melodías porque no tenía donde grabarlas. Me fui a Medellín a ver si me recibían. No tenía 'plata' para pagarle a un ingeniero o un estudio. Y ahí se me fueron dando las cosas. Conocí a un productor que la primera vez que me escucho me dijo que cantaba raro, pero me aseguró que íbamos a hacerlo». I d'aquesta manera és com va poder aparcar la venda d'imitacions de bolsos i de calçotets, que és al que es dedicava, per poder viure de la música . Ara la vida li va força millor, i és que el cantant suma gairebé 13 milions de seguidors al seu perfil d'Instagram , on hi comparteix balls, videos i actuacions, i de tant en tant alguna foto sense samarreta. Precisament, en una altra entrevista al diari El Mundo , el mateix cantant va abordar aquest tema, i va explicar que "en redes muestro mi música, mis conciertos y mis cosas, que es lo que quiero mostrar. No voy a poner si estoy en la cama con mi novia acostado viendo una película. Eso es mío. Sé que se tiene una imagen más superficial de mí por eso, pero me da un poco igual" . En tot cas, 'La Bachata' es converteix en l' Èxit de la Setmana de Flaixbac , després de 9 setmanes , quan la cançó, que ocupa el segon lloc a La Llista , segueix amb una trajectòria ascendent. De moment, tindrà tracte de privilegi com a mínim fins el proper dilluns.