L'actuació de Rihanna a la Super Bowl 2023 no va deixar indiferent a ningú. La canant ho va donar tot i va aconseguir que marca com a límit la NFL . Ja es coneix que els artistes que participen a l'espectacle de la mitja part no cobren absolutament res. Tot i això, la cantant de Barbados ja està notant els efectes de la seva actuació. Segons Luminate , les vendes d'algunes cançons puntuals ja han crescut gairbé un 400%! Segons dades de Luminate , des del dissabte 11 de febrer al dillluns 13 de febrer les dades son espectaculars. Aquestes son les xifres d'algunes de les cançons més populars de Rihanna: Rihanna va ser l'artista que més entrades va tenir al Top 50 Global d'Spotify entre el dilluns i el dimarts. A més, una mitjana de 118,7 milions d'espectadors van veure l'espectacle a la mitja part de la Super Bowl , superant així els 112,3 milions que van veure el partit de mitjana, convertint-se així en el segon show ms vist de la història darrere el del Katy Perry el 2015. Però la música no és l'únic que ha crescut en la vida de Rihanna després de la Super Bowl. I no parlem de la seva panxa, estem referint-nos a la seva línia de maquillatge Fenty Beauty . La cantant de Barbados va aplicar-se un pintallavis durant l'actuació per promocionar-lo i va obtenir resultat: Fenty Beauty va aconseguir un benefici de 5,6 milions de dòlars en les primeres 12 hores després del partit! I això no és tot, la línia de llenceria Savage x Fenty va recaptar 2,6 milions de dòlars en aquestes primeres 12 hores, segons Launchmetrics . Sense comptar la repercussió que van tenir les vendes digitals de les cançons, Rihanna va obtenir un benefici directe de la seva actuació de 8,2 milions de dòlars en només dotze hores! Està clar que és rentable actuar a la Super Bowl... D'altra banda, la de Barbados ha confirmat en una entrevista amb British Vogue que té previst treure un nou àlbum aquest any 2023. Seria el primer des que el 28 de gener del 2016 va publicar Anti , que inclou propostes com "Work" al costat de Drake .